فروشگاه آنلاین مبتنی بر اینترنت به آدرس https://melanite.ir
- فعاليتهای اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
- کلیه اصول و رویههای ملانیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده
تعریف مشتری یا کاربر
- مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام در فروشگاه یا سایت درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ملانیت اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
- هنگامی که شما از سرویسها و خدمات استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ داده شود.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
- ملانیت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند. و متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده از اموال ملانیت محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ملانیت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای ملانیت محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. ملانیت ممکن است محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
ثبت و پردازش سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
- ملانیت مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش دهی میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت در صف پردازش قرار میگیرند. ملانیت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ملانیت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ملانیت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
- ملانیت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ملانیت محفوظ است.
خسارت در هنگام حمل و نقل
- ملانیت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ملانیت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ملانیت ارسال شود.
چگونگی ارسال سفارشات
- حمل سفارشات خریداران، همه از طریق سیستمهای پستی رسمی (و در شرایط خاص توسط باربریهای مجاز) صورت میپذیرد.
- استفاده از خدمات مجموعههای پستی با توجه به مقصد نهایی سفارش، متفاوت است. بدیهی است در روزهای تعطیل رسمی، تحویل سفارش به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.
- در سیستم توزیع سفارشات ، مطابق با رویه جاری تمامی سیستمهای حمل مرسولات، متاسفانه امکان تعیین ساعت دقیق تحویل سفارش مشخص نمیباشد
- سفارشات به مقصد شهرها نیز از طریق “شرکت پست جمهوری اسلامی ایران”، “شرکت تیپاکس” و یا باربریهای مجاز انجام میشود.
- کلیه سفارشات آماده ارسال، در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه به صورت روزانه به شرکتهای اشاره شده تحویل میگردد. بدیهی است زمان تحویل کالا به خریداران محترم در ارتباط مستقیم با موقعیت جغرافیایی شهرستان مقصد و اولویتبندی ارسال سفارشات توسط شرکتهای مذکور است.